Codziennie miliony wymienianych tradycyjnie e-maili kończą się podpisem, który najczęściej pozostaje niezauważony. Bez względu jak istotne może mieć znaczenie, zbyt łatwo i często bywa ignorowany. Podobnie jak guzek – niewidoczny, nie zwracający uwagi – rozwija się i prowadzi do raka piersi.
Agencja Road Publicidad wkleiła to porównanie w postaci krótkiego tekstu na różowym tle w e-mailowej stopce. Zachęca w ten sposób innych, by również dodawali go jako podpis we wszystkich wysyłanych przez siebie e-mailach i tym samym dołączyli do akcji "przejdź na różowy" przygotowanej z okazji obchodzonego w październiku – Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem Piersi. Celem kampanii jest zaangażowanie użytkowników sieci w profilaktykę, promocję działań zapobiegawczych, oraz okresowych badań i walkę z rakiem piersi. Przekonanie, że walka z rakiem piersi jest wspólną sprawą, wobec której nie można być obojętnym ma zapaść w pamięć wszystkim, którzy otrzymają wiadomość i wykorzystując popularny model "łańcuszka", trafić do jak najszerszego grona odbiorców.
Trafność porównania jest wyjątkowa, ale sposób na promocję zdecydowanie mniej. Skoro podpisy w emailach pozostają najczęściej niezauważone, trudno mówić o gwarancji, że idea kampanii przebije się do szerszego grona.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu