Domowy striptiz: bardzo krótka spódnica, długie nogi, zachęcający uśmiech, zmysłowy taniec. Atrakcyjna dziewczyna prezentuje swoje wdzięki w rytmie dyskotekowej muzyki. W kulminacyjnym momencie oczom widza ukazuje się nie to, czego się spodziewał: blizna po amputacji piersi.
Kampania „Zbadaj piersi swojej partnerki” ma na celu uwrażliwienie mężczyzn na problem raka piersi. Film, w którym występuje modelka Amanda Mrowiec, umieszczono w internecie pod tytułem „była dziewczyna strongmana pokazuje cycki”. Spot stylizowany jest na amatorski filmik, nagrany samodzielnie przez występującą w nim kobietę za pomocą kamery internetowej.
Autorem skryptu jest Jan Jakomski, reżyserem Paweł Jaworski.
Kampania agencji 4db ma charakter viralowy. Spot odsyła do strony internetowej www.rakpiersi.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi