Domowy striptiz: bardzo krótka spódnica, długie nogi, zachęcający uśmiech, zmysłowy taniec. Atrakcyjna dziewczyna prezentuje swoje wdzięki w rytmie dyskotekowej muzyki. W kulminacyjnym momencie oczom widza ukazuje się nie to, czego się spodziewał: blizna po amputacji piersi.
Kampania „Zbadaj piersi swojej partnerki” ma na celu uwrażliwienie mężczyzn na problem raka piersi. Film, w którym występuje modelka Amanda Mrowiec, umieszczono w internecie pod tytułem „była dziewczyna strongmana pokazuje cycki”. Spot stylizowany jest na amatorski filmik, nagrany samodzielnie przez występującą w nim kobietę za pomocą kamery internetowej.
Autorem skryptu jest Jan Jakomski, reżyserem Paweł Jaworski.
Kampania agencji 4db ma charakter viralowy. Spot odsyła do strony internetowej www.rakpiersi.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”