Domowy striptiz: bardzo krótka spódnica, długie nogi, zachęcający uśmiech, zmysłowy taniec. Atrakcyjna dziewczyna prezentuje swoje wdzięki w rytmie dyskotekowej muzyki. W kulminacyjnym momencie oczom widza ukazuje się nie to, czego się spodziewał: blizna po amputacji piersi.
Kampania „Zbadaj piersi swojej partnerki” ma na celu uwrażliwienie mężczyzn na problem raka piersi. Film, w którym występuje modelka Amanda Mrowiec, umieszczono w internecie pod tytułem „była dziewczyna strongmana pokazuje cycki”. Spot stylizowany jest na amatorski filmik, nagrany samodzielnie przez występującą w nim kobietę za pomocą kamery internetowej.
Autorem skryptu jest Jan Jakomski, reżyserem Paweł Jaworski.
Kampania agencji 4db ma charakter viralowy. Spot odsyła do strony internetowej www.rakpiersi.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów