Piersi lepiej widać nocą
W świetle dziennym kobieta odsłania biust, nocą zaś pierś zmienia się i wygląda tak, jak byłaby widoczna podczas badania mammograficznego. Citylight chorwackiej kampanii "Mammograf widzi więcej niż oczy" zmienia się zależnie od pory dnia i nocy.
Akcja podnosząca świadomość na temat konieczności regularnego badania piersi przy odważnym wykorzystaniu przestrzeni publicznej i silnego wzrokowego oddziaływania na odbiorcę zainicjowana została przez organizację Sve za nju (Wszystko dla niej), która od lat wspiera kobiety z rakiem piersi. Skuteczność kampanii, która z założenia ma przyciągnąć uwagę głównie kobiet, polega również na dotarciu do mężczyzn, którzy w zetknięciu z prowokacyjną reklamą i hasłem jej towarzyszącym mogą uświadomić sobie wagę problemu i podjąć temat badania ze swoimi partnerkami.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice