Jak umieścić w mediach społecznościowych instruktaż badania piersi, żeby nie został po chwili usunięty ze względu na nieodpowiednie treści? Wykorzystać… męską klatkę piersiową. Damskie dłonie z różowymi paznokciami pokazują na korpusie bohatera – Henry’ego – jak poprawnie wykonać samobadanie pod kątem nowotworu. Narratorka kampanii przypomina także, że rak piersi zdarza się również u mężczyzn. Kampanię dla organizacji MACMA przygotowała agencja David z Buenos Aires. Przyznane nagrody to złoto w kategoriach Cyber, Direct oraz Promo&Activation.
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”