logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pierś z robakiem
12.12.2010
Tematy: Kampanie, Mozambik, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pierś z robakiem



Pod skórą kobiecych piersi wyraźnie odznacza się niepokojący kształt. Pająk i karaczan na reklamach kampanii profilaktycznej przygotowanej przez Associaçao da Luta Contra o Cancer (Stowarzyszenie na Rzecz Walki z Rakiem) z Mozambiku symbolizują nowotwory. Z tym obrazem kontrastuje dodające otuchy hasło "Mais de 80% dos nodulos sao benignos. Nao tenha medo. Faca o auto exame" ("Ponad 80% guzków jest nieszkodliwych. Nie bój się. Zbadaj swoje piersi").

Plakaty można było zobaczyć m.in. podczas 6. edycji Tygodnia Mody w Mozambiku (6 – 11 grudnia 2010).
A.Postek



Nazwa kampanii:
Spider / Cockroach
Czas:
2010.12.6 - 2010.12.30
Nadawca:
Associaçao da Luta Contra o Cancer (ALCC)
Media:
Billboardy
Wykonawca:
DDB (Maputo)
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
Mais de 80% dos nodulos sao benignos. Nao tenha medo. Faca o auto exame. (Ponad 80% guzków jest nieszkodliwych. Nie bój się. Zbadaj swoje piersi)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek