Finanse i przyroda to dwa różne światy, ale mogą ze sobą wspaniale współgrać, choć oczywiście ten pierwszy może rujnować drugi. Dobre – ratujące dla środowiska – połączenie pokazuje kampania prowadzona w Indiach w grudniu 2007 roku, zachęcająca do wsparcia finansowego (np. w wysokości 10 rupii) organizacji Wildlife SOS po to, by mogła ona leczyć i ratować dzikie zwierzęta.
Wildlife SOS to pozarządowa organizacja zarejestrowana w Indiach w 1860 roku, stworzona przez ludzi, którzy dążą do tego by zachować i chronić środowisko naturalne i dziką przyrodę. Organizacja kieruje się mottem „Zwróćmy naturze”, co tłumaczy tym, że należy odwdzięczyć się środowisku naturalnemu, które zostało wyeksploatowane i zniszczone w imię rozwoju cywilizacji.
K.Szmigielska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

