logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pieniądze i przyroda w symbiozie
10.12.2007
Tematy: Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko

Pieniądze i przyroda w symbiozie



Finanse i przyroda to dwa różne światy, ale mogą ze sobą wspaniale współgrać, choć oczywiście ten pierwszy może rujnować drugi. Dobre – ratujące dla środowiska – połączenie pokazuje kampania prowadzona w Indiach w grudniu 2007 roku, zachęcająca do wsparcia finansowego (np. w wysokości 10 rupii) organizacji Wildlife SOS po to, by mogła ona leczyć i ratować dzikie zwierzęta.

Wildlife SOS to pozarządowa organizacja zarejestrowana w Indiach w 1860 roku, stworzona przez ludzi, którzy dążą do tego by zachować i chronić środowisko naturalne i dziką przyrodę. Organizacja kieruje się mottem „Zwróćmy naturze”, co tłumaczy tym, że należy odwdzięczyć się środowisku naturalnemu, które zostało wyeksploatowane i zniszczone w imię rozwoju cywilizacji.
K.Szmigielska



Nazwa kampanii:
Ten rupees
Czas:
2007.12.5 - 2007.12.31
Nadawca:
Wildlife SOS
Media:
Prasa
Wykonawca:
Sudler & Hennessey (Mumbai)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
ang. Your donation can help us medicate and rehabilitate over 500.000 wildlife animals





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek