Celem realizatorów amerykańskiej kampanii „Knowing is Beautiful” było przekonanie odbiorców, że zrobienie sobie testu na HIV jest modne i stylowe. Sam test potraktowano jako modną markę, a przekaz oparto na zmysłowych i intymnych obrazach, niczym z reklam najlepszych kosmetyków, przez co kampania stała się lifestylowa, inspirująca, a nie strasząca – co było jej głównym założeniem. Podstawową wartością, jaką niesie ze sobą zrobienie testu na HIV jest pewność i zaufanie w związku dwojga ludzi. Bohaterem kampanii, odgrywającym rolę „duchowego doradcy”, jest hip-hopowy artysta Common.
Reklamy pojawiły się w telewizji, w radiu, w prasie, na billboardach i citylightach w lipcu 2004 roku. Kampanię zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky dla organizacji Henry J. Kaiser Family Foundation.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek