Marka Dove od kilku lat prowadzi kampanię pod hasłem „Prawdziwe piękno”, zachęcającą do dyskusji na temat stereotypowego postrzegania kobiecej urody i motywującą kobiety do samoakceptacji. W ramach akcji przygotowywane są m.in. filmy w formule eksperymentu społecznego.
W kolejnej odsłonie wzięli udział mężczyźni, którym pokazywano najpierw zdjęcia klasycznych piękności i proszono o ich opisanie, jednocześnie mierząc rytm uderzeń serc uczestników. Następnie zaprezentowano im zdjęcia kobiet im bliskich. Oglądający nieznane, urodziwe kobiety komplementowali ich urodę, ale gdy zobaczyli swoje córki, żony, babcie, siostry, wypowiadali się na ich temat z dużo większym zaangażowaniem, co znalazło także swoje odzwierciedlenie w biciu serca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko