Marka Dove od kilku lat prowadzi kampanię pod hasłem „Prawdziwe piękno”, zachęcającą do dyskusji na temat stereotypowego postrzegania kobiecej urody i motywującą kobiety do samoakceptacji. W ramach akcji przygotowywane są m.in. filmy w formule eksperymentu społecznego.
W kolejnej odsłonie wzięli udział mężczyźni, którym pokazywano najpierw zdjęcia klasycznych piękności i proszono o ich opisanie, jednocześnie mierząc rytm uderzeń serc uczestników. Następnie zaprezentowano im zdjęcia kobiet im bliskich. Oglądający nieznane, urodziwe kobiety komplementowali ich urodę, ale gdy zobaczyli swoje córki, żony, babcie, siostry, wypowiadali się na ich temat z dużo większym zaangażowaniem, co znalazło także swoje odzwierciedlenie w biciu serca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę