Marka Dove od kilku lat prowadzi kampanię pod hasłem „Prawdziwe piękno”, zachęcającą do dyskusji na temat stereotypowego postrzegania kobiecej urody i motywującą kobiety do samoakceptacji. W ramach akcji przygotowywane są m.in. filmy w formule eksperymentu społecznego.
W kolejnej odsłonie wzięli udział mężczyźni, którym pokazywano najpierw zdjęcia klasycznych piękności i proszono o ich opisanie, jednocześnie mierząc rytm uderzeń serc uczestników. Następnie zaprezentowano im zdjęcia kobiet im bliskich. Oglądający nieznane, urodziwe kobiety komplementowali ich urodę, ale gdy zobaczyli swoje córki, żony, babcie, siostry, wypowiadali się na ich temat z dużo większym zaangażowaniem, co znalazło także swoje odzwierciedlenie w biciu serca.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach