Marka Dove od kilku lat prowadzi kampanię pod hasłem „Prawdziwe piękno”, zachęcającą do dyskusji na temat stereotypowego postrzegania kobiecej urody i motywującą kobiety do samoakceptacji. W ramach akcji przygotowywane są m.in. filmy w formule eksperymentu społecznego.
W kolejnej odsłonie wzięli udział mężczyźni, którym pokazywano najpierw zdjęcia klasycznych piękności i proszono o ich opisanie, jednocześnie mierząc rytm uderzeń serc uczestników. Następnie zaprezentowano im zdjęcia kobiet im bliskich. Oglądający nieznane, urodziwe kobiety komplementowali ich urodę, ale gdy zobaczyli swoje córki, żony, babcie, siostry, wypowiadali się na ich temat z dużo większym zaangażowaniem, co znalazło także swoje odzwierciedlenie w biciu serca.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
18.05.2023
Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
-
15.05.2023
Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!