Uśmiechnięty i umięśniony „przystojniak“ w bokserkach otoczony jest wianuszkiem wpatrzonych weń psów. Mężczyzna ewidentnie lubi opiekować się zwierzętami. – Skoro taki twardziel się nie waha, to musi być naprawdę dobre – zdają się komunikować twórcy kreacji jej odbiorcom.
Na początku lipca, firma Culte al Cos (Kult ciała), która produkuje bieliznę męską oraz Fundacja Altarriba, która walczy z przemocą wobec zwierząt rozpoczęły wspólną akcję społeczną pt. „Contra El Maltrato Animal“ (Przeciwko Maltretowaniu Zwierząt). Akcja prowadzona jest przede wszystkim na Facebooku, a jej celem jest nie tylko podniesienie świadomości odbiorców na temat sytuacji zwierząt domowych w Hiszpanii, ale także skłonienie ich do wspierania psich adopcji.
– Hiszpania jest krajem europejskim, w którym porzuca się i gubi najwięcej zwierząt, w większości psów i kotów. Tylko w roku 2010 w całym kraju znaleziono ponad 109 tysięcy psów i prawie 36 tysięcy kotów. – argumentują organizatorzy kampanii.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja