Uśmiechnięty i umięśniony „przystojniak“ w bokserkach otoczony jest wianuszkiem wpatrzonych weń psów. Mężczyzna ewidentnie lubi opiekować się zwierzętami. – Skoro taki twardziel się nie waha, to musi być naprawdę dobre – zdają się komunikować twórcy kreacji jej odbiorcom.
Na początku lipca, firma Culte al Cos (Kult ciała), która produkuje bieliznę męską oraz Fundacja Altarriba, która walczy z przemocą wobec zwierząt rozpoczęły wspólną akcję społeczną pt. „Contra El Maltrato Animal“ (Przeciwko Maltretowaniu Zwierząt). Akcja prowadzona jest przede wszystkim na Facebooku, a jej celem jest nie tylko podniesienie świadomości odbiorców na temat sytuacji zwierząt domowych w Hiszpanii, ale także skłonienie ich do wspierania psich adopcji.
– Hiszpania jest krajem europejskim, w którym porzuca się i gubi najwięcej zwierząt, w większości psów i kotów. Tylko w roku 2010 w całym kraju znaleziono ponad 109 tysięcy psów i prawie 36 tysięcy kotów. – argumentują organizatorzy kampanii.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO