logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Picie prowadzi na dno
25.12.2009
Tematy: Kampanie, Australia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Picie prowadzi na dno

Your browser does not support the video tag.


Alkohol prowadzi na dno, i to dosłownie. Picie alkoholu w okolicach basenów, morza czy innych zbiorników wodnych jest wyjątkowo niebezpieczne, a przestrzega przed tym spot emitowany w australijskiej telewizji. Pokazuje jak niewiele trzeba, aby tracąc kontrolę nad swoim zachowaniem stracić także życie.

Film został wyreżyserowany przez Richarda Berney’a dla Royal Life Saving Association of Western Australia – organizacji powstałej w 1891 roku w Wielkiej Brytanii. Trzy lata później ‘dotarła’ do Australii. Jej celem jest zapobieganie utracie zdrowia lub życia, w szczególności w "obszarach wodnych". Organizacja zajmuje się szeroko pojętą edukacją, zwłaszcza młodych ludzi spędzających wolny czas nad wodą oraz uprawiających wodne sporty.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Don’t drink it and drown
Czas:
2009.12.20 - 2010.1.10
Nadawca:
Royal Life Saving Association of Western Australia
Media:
Telewizja
Wykonawca:
303
Adresaci:
Osoby wypoczywające nad wodą
Hasło kampani:
Don’t drink it and drown (Nie pij i nie toń)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek