logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Phonak z nagrodą Stevie Award 2009
05.08.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Phonak z nagrodą Stevie Award 2009



Jury konkursu Stevie Award 2009 uhonorowało złotą statuetką kampanię „Hear The World”, której celem jest podnoszenie świadomości dotyczącej zmysłu słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak – producenta aparatów słuchowych.

Kampanię wspierają Ambasadorzy ze świata sztuki: Plácido Domingo, Rod Stewart, Annie Lennox, Jude Law, Moby, Joss Stone, Kelly Osbourne, Mick Jagger i wielu innych. Autorem zdjęć jest Bryan Adams.

Oprócz nagrody głównej, Phonak został finalistą w dwóch innych kategroriach: Communications Campaign of the Year in Europe oraz Corporate Social Responsibility Program of the Year in Europe.

International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji biznesowej. W 2009 roku do programu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z 30 państw z całego świata.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek