Jury konkursu Stevie Award 2009 uhonorowało złotą statuetką kampanię „Hear The World”, której celem jest podnoszenie świadomości dotyczącej zmysłu słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak – producenta aparatów słuchowych.
Kampanię wspierają Ambasadorzy ze świata sztuki: Plácido Domingo, Rod Stewart, Annie Lennox, Jude Law, Moby, Joss Stone, Kelly Osbourne, Mick Jagger i wielu innych. Autorem zdjęć jest Bryan Adams.
Oprócz nagrody głównej, Phonak został finalistą w dwóch innych kategroriach: Communications Campaign of the Year in Europe oraz Corporate Social Responsibility Program of the Year in Europe.
International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji biznesowej. W 2009 roku do programu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z 30 państw z całego świata.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów