logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  02.09.2008

Phonak uświadamia wagę słyszenia



Zdolność słyszenia stanowi tak integralną część naszego życia, że większość ludzi uważa ją za całkowicie naturalną. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że co najmniej 250 mln osób ma problemy ze słuchem. Z kolei według Brytyjskiego Instytutu Badań nad Słuchem MRC, w 2015 roku utrata słuchu dotknie 700 mln osób.

W celu powszechnego uświadomienia wagi słyszenia, zapobiegania utracie słuchu oraz społecznych i emocjonalnych skutków utraty słuchu, firma Phonak rozpoczęła międzynarodową kampanię Hear The World. Ambasadorami kampanii na całym świecie zostali znani muzycy, m.in. Placido Domingo, Annie Lenox, Joss Stone, Amy Winehouse, Moby, Lindsay Lohan, Rod Stewart oraz Bryan Adams.

W sierpniu tego roku kampania Hear The World została zainicjowana w Polsce. Oficjalny patronat nad akcją objęło radio RMF Classic oraz magazyn Vita. Kampanię wspiera Polskie Radio Euro.

W ramach kampanii odbędzie się m.in. akcja bezpłatnego badania słuchu. We wrześniu i październiku wybrane miasta odwiedzi bus zaopatrzony w sprzęt do testowania słuchu.

Osoby dotknięte niedosłuchem często wstydzą się przyznać do swej dolegliwości, a zmuszane do kłopotliwych próśb o powtórzenie wypowiedzi, unikają kontaktu z ludźmi. Profilaktyczne badania słuchu nie cieszą się dużą popularnością, m.in. z powodu skomplikowanej i nieraz kosztownej procedury lekarskiej.

Przyczynami niedosłuchu, obok nadmiernej ekspozycji na hałas oraz infekcji wirusowych, jest stosowanie różnego rodzaju leków i urazy mechaniczne. Ubytek słuchu może mieć również podłoże genetyczne, a także być skutkiem długotrwałej pracy w hałasie.

Istnieje błędne przekonanie, że niedosłuch to choroba ludzi starszych, podczas gdy dotyka ona ludzi w każdym wieku. Ubytek słuchu powoduje znaczny spadek jakości życia, a nawet prowadzi do całkowitej izolacji społecznej oraz depresji.

Grupa Phonak specjalizuje się w projektowaniu, tworzeniu, produkcji oraz światowej dystrybucji technologicznie zaawansowanych urządzeń wspomagających słyszenie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek