logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > P&G remontuje mieszkania potrzebujących
01.06.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

P&G remontuje mieszkania potrzebujących



Procter & Gamble od 10 lat współpracuje z Habitat for Humanity budując i odnawiając domy oraz mieszkania osób w potrzebie na całym świecie. W Polsce wspólne projekty realizowane są od 2013 roku. Na warszawskim Targówku rusza właśnie kolejna akcja, w ramach której P&G, przy pracy wolontariackiej swoich pracowników i przeznaczonym na ten cel środkom finansowym, pomoże rodzinom z lokalnej społeczności wyremontować ich mieszkania.

Lokalna inicjatywa realizowana w małym miasteczku w Stanach Zjednoczonych w roku 2013 przerodziła się w jeden z kluczowych globalnych projektów firmy z obszaru społecznej odpowiedzialności. Od 2013 roku P&G i Habitat for Humanity są partnerami globalnymi. Przez ten czas w prace zaangażowało się 2000 pracowników P&G z 18 krajów. Tylko w tym roku ponad 900 wolontariuszy P&G poświęci swój czas, aby pomóc rodzinom w Polsce, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Afryce Południowej, Tajlandii i innych krajach. Będą budować domy oraz odnawiać i sprzątać mieszkania osób potrzebujących.

Obecnie P&G i Habitat for Humanity realizują projekt na warszawskim Targówku, w ramach którego pracownicy firmy będą odnawiać mieszkania samotnych mam i rodzin w potrzebie. Inicjatywa prowadzona jest w porozumieniu z Urzędem Dzielnicy Targówek.

W ramach pierwszego z projektów, dzięki zaangażowaniu firmy i wsparciu ze strony Urzędu Dzielnicy, na warszawskim Targówku odnowiono dwa budynki mieszkalne, a w pobliżu powstał plac zabaw dla dzieci. W kolejnym roku zrealizowany został projekt w Łodzi – zaadaptowano część budynku przeznaczonego na potrzeby „Pałacu – stacjonarnego hospicjum dla dzieci” prowadzonego przez Fundację Gajusz.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek