Polski Czerwony Krzyż, Procter&Gamble i Kaufland rozpoczynają ogólnopolską akcję „Z serca dla dzieci”, której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce. Akcja potrwa do 30 września. Zaangażowała się w nią także aktorka Katarzyna Cichopek, matka dwójki dzieci.
Według danych GUS, ponad 2,5 mln osób w Polsce żyje na skraju ubóstwa, z czego blisko 1 mln stanowią dzieci i młodzież.
Do 30 września jeden procent z zakupu produktów wybranych marek P&G w sklepach sieci Kaufland przekazany zostanie na rzecz podopiecznych PCK. Akcją objęte są podpaski Always, pieluszki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders i Pantene, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, oraz produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice.
W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zaspokojenie potrzeb najmłodszych.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów