logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  21.11.2013

Pewnych rzeczy nie widać

Your browser does not support the video tag.


Wybór koszuli i szybkie zapięcie guzików, mycie zębów przed lustrem, prysznic, pozostawienie kluczy w domu i szybkie ich znalezienie – wykonując podstawowe codzienne czynności, nikt nie zastanawia się nad tym, że widzi. Spot reklamowy w ramach kampanii "Guide dogs" ("Psy przewodniki") pokazuje te elementarne czynności, jakie wykonuje się każdego dnia, zwracając uwagę na pewne szczegóły.

Może nie mieć z tym problemów osoba widząca, jak zatem będzie to wszystko wyglądało z punktu widzenia osoby niewidomej? W spocie mężczyzna w drodze do pracy, kupuje kawę, płaci drobnymi i zamyka kubek pokrywką. Następnie wychodzi ze sklepu i widzi, że jego autobus odjeżdża, więc podbiega i zatrzymuje go. Szuka miejsca, poruszając się z kawą w reku w jadącym, trzęsącym się autobusie. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Seeing is easy. Help those who can’t" ("Widzenie jest proste. Pomóż tym, którzy nie mogą").

Twórcy spotu przedstawili problem poruszając jego kilka aspektów. Przede wszystkim to, w jaki sposób niewidomi będą funkcjonować w normalnym, codziennym życiu, zależy nie tylko od nich samych, psa przewodnika, ale także od małej społeczności czy od świadomości otoczenia. Pies przewodnik nie wystarczy, jeśli w społeczeństwie nie ma świadomości i zrozumienia dla tego zjawiska. Zdarza się bowiem, że osoba z psem przewodnikiem nie może wejść do restauracji czy innych miejsc publicznych. Te psy są najważniejszymi towarzyszami w życiu każdego niewidomego, dlatego wszyscy, którzy wyrażą chęć mogą wesprzeć finansowo organizacje odpowiedzialne za odpowiednie przygotowanie zwierzaków do pełnienia tak istotnej roli.  

Kornelia Machura


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Guide dogs
Czas:
2013.11.3 - 2013.12.3
Tematy:
Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Australia
Nadawca:
NSW & ACT
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
The Monkeys
Adresaci:
Osoby widzące
Hasło kampani:
Seeing is easy. Help those who can’t (Widzenie jest proste. Pomóż tym, którzy nie mogą)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek