Szalejący na koncercie fani muzyki metalowej stanowią zarówno tło, jak i głównych odbiorców kampanii Fondation Abbé Pierre (Fundacji Opata Piotra) walczącej ze złymi warunkami zamieszkania i z bezdomnością. Celem Fundacji jest skłonienie jak największej liczby Francuzów do podpisania petycji na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych najbiedniejszych Paryżan.
Podpisanie petycji jest możliwe m.in. podczas tegorocznych letnich, rockowych koncertów w stolicy Francji. Agencja BDDP Unlimited stworzyła dwa spoty, które zachęcają uczestników koncertów do pomocy.
W spotach wykorzystano muzykę zespołów The Arrs i Clawfinger.
M. Kryńska
Nazwa kampanii:
Rock on
Czas:
2009.6.5 - 2009.8.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Francja
Nadawca:
Fondation Abbé Pierre (Fundacja Opata Piotra)
Media:
Telewizja, internet, plakaty
Wykonawca:
BDDP Unlimited
Adresaci:
Młodzież, uczestnicy koncertów
Hasło kampani:
„Le rock soutient le mal-logés. Venez signer la petition contre le mal- logement. (Rockowcy wspierają osoby mieszkające w złych warunkach. Przybywajcie, aby podpisać petycję przeciwko złym warunkom mieszkaniowym.)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz