logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Perfecta pomaga rozwijać talenty dzieci
02.02.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Perfecta pomaga rozwijać talenty dzieci



Marka Perfecta wraz z Fundacją Przyjaciółka od początku 2011 roku realizuje program „Perfecta – Mój talent”. Jego celem jest umożliwienie rozwoju talentów dzieci z najuboższych regionów Polski.

W programie uczestniczą wybrane świetlice środowiskowe z małych miejscowości i wiosek. W ramach przedsięwzięcia placówki, które zgłosiły pomysły na najciekawsze zajęcia dodatkowe dla swoich podopiecznych, otrzymują środki na ich sfinansowanie.

– Misją marki jest troska zarówno o piękno zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Dlatego właśnie realizując strategię „Łączy nas piękno” Perfecta zaangażowała się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Projekt „Perfecta Mój talent” wspiera dziecięce talenty i daje im przestrzeń do rozwijania siebie i swoich zainteresowań – mówi Katarzyna Kostrzyńska, przedstawicielka marki Perfecta.

Pierwsza edycja programu obejmowała województwo warmińsko–mazurskie i świętokrzyskie. Osiemnaście świetlic środowiskowych otrzymało wsparcie finansowe, dzięki któremu oferta zajęć uległa poszerzeniu, ponadto najzdolniejszym wychowankom przyznano stypendia.

Obecnie rusza druga edycja skierowana do województwa lubelskiego i powiatu otwockiego. Pod uwagę brane są świetlice z miejscowości do 20.000 mieszkańców. Zaproszenie do złożenia wniosku otrzymały także 4 świetlice, które wzięły udział w pierwszej edycji programu, w ten sposób doceniono ich szczególną aktywność. Zrealizowanych zostanie około 20 projektów. Liczy się nie tylko ciekawy pomysł
na opisanie zajęć, ale także stopień zaangażowania w nie całej społeczności lokalnej.

PERFECTA to największa marka w portfolio polskiej firmy kosmetycznej Dax Cosmetics.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek