logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.03.2010

Pepsi orzeźwia Afrykę

Your browser does not support the video tag.


Marka Pepsi zaprosiła do współpracy znanego wykonawcę Akona oraz Keri Hilson, którzy wspólnie z piosenkarzami z 16 krajów i chórem Soweto Gospel Choir nagrali utwór „Oh Africa”. Zysk ze sprzedaży utworu będzie przeznaczony na pomoc dla młodych Afrykańczyków. Piosenka i teledysk (tu znajduje się jego pełna 3,5 minutowa wersja) swoją oficjalną premierę miały 31 stycznia 2010, podczas rozdania nagród Grammy. Wśród wykonawców zaproszonych do projektu znalazła się także polska piosenkarka Ramona Rey.

Fundusze zostaną przeznaczone na rzecz organizacji Konfidence, która zajmuje się pomocą potrzebującym mieszkańcom Afryki. Fundacja została założona przez Akona i jest prowadzona przez jego matkę. To organizacja non-profit, której celem jest nagłaśnianie problemów ubogiej młodzieży z Afryki, a także pozyskiwanie środków finansowych, które mają pomóc młodym ludziom wyrównać jej szanse poprzez dostęp do edukacji, rekreacji oraz opieki medycznej.

Utwór można kupić na stronie www.pepsi.pl oraz na stronie fundacji.

Od początku 2010 r. Pepsi promuje się nowym logo i hasłem „Orzeźwiaj świat”. Utwór „Oh Africa” stanowić będzie centralny punkt nowej kampanii marki, która zakłada motywowanie młodych ludzi do wprowadzania pozytywnych zmian w świecie, w którym żyją. Piosenkę wykorzystano też w serii filmów z udziałem piłkarskich sław, takich jak Kaká, Lionel Messi, Thierry Henry, Fernando Torres czy Didier Drogba. Znani piłkarze mówią o tym, jak chcą pomóc Afryce i dzięki temu „orzeźwić świat” młodych Afrykańczyków.
T.Szypuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek