logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Paulina i Maciej Kurzajewscy wspierają Fundację Świętego Mikołaja
10.04.2012
Tematy: Wydarzenia

Paulina i Maciej Kurzajewscy wspierają Fundację Świętego Mikołaja



Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Maciej Kurzajewski należą do grona przyjaciół Fundacji Świętego Mikołaja. W tym roku przekazali na jej rzecz 1% swojego podatku. Dzięki środkom zgromadzonym w ramach kampanii 1%, możliwa jest realizacja programów społecznych fundacji, takich jak „Grunt to rodzina” na rzecz rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych, czy program stypendialny „Solidarni”.

Fundacja Świętego Mikołaja dzięki hojności darczyńców pomaga rodzinnym domom dziecka, zdolnej młodzieży z ubogich rodzin, mamom na rynku pracy i samotnym matkom.

– Wspólnie z mężem wspieramy działania Fundacji Świętego Mikołaja między innymi jednym procentem naszego podatku dochodowego. Dzięki pracy fundacji nasze podatki zamieniają się na pomoc dla dzieci z rodzinnych domów dziecka, czy na stypendia dla zdolnej młodzieży z ubogich rodzin z całej Polski. – powiedziała Paulina Smaszcz-Kurzajewska, prezenterka TVP.

– Spełniając swój obywatelski obowiązek – jakim jest rozliczanie się z podatku – można wesprzeć tak wyjątkowe inicjatywy, jak programy Fundacji Świętego Mikołaja. Jako ojciec dwóch synów wiem, jak ważny dla młodego człowieka jest okres dorastania, kiedy dziecko poznaje świat i odkrywa swoje pasje. Jest wiele utalentowanych dzieci, które nie mają możliwości rozwijania swoich zainteresowań, tak jak ich koledzy. Na przeszkodzie staje sytuacja materialna. Przekazanie 1% podatku Fundacji Świętego Mikołaja nic nas nie kosztuje, a dzięki temu możemy wywołać bezcenny uśmiech na twarzy dziecka – dodał Maciej Kurzajewski, dziennikarz TVP.

Numer KRS Fundacji Świętego Mikołaja to 0000126602.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek