logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pasja według Accu Chek
30.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pasja według Accu Chek



Celem kampanii „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!” organizowanej przez firmę Accu Chek, jest promocja aktywnego stylu życia oraz wymiana doświadczeń pomiędzy osobami chorymi na cukrzycę. Accu- Chek jest producentem m.in. glukometrów i pomp insulinowych.

W najbliższy piątek na ulicach miast w całej Polsce pojawią się plakaty zachęcające osoby z cukrzycą do aktywnego trybu życia, realizowania swoich pasji i marzeń. Autorem pracy jest diabetyk, laureat tegorocznej edycji konkursu Accu-Chek „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!” 2011.

Szacuje się, że w Polsce żyje obecnie ok. 2,5 mln osób z cukrzycą. Dla wielu z nich diagnoza oznacza całkowitą reorganizację dotychczasowego trybu życia. Organizator i bohaterowie kampanii prospołecznej „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!” chcą udowodnić, że cukrzyca to nie wyrok.
Mimo trudności jakie sprawia, można z nią ciekawie żyć i realizować swoje marzenia, a aktywny tryb życia jest jednym z czynników pomagających w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cukru we krwi.
W tegorocznej edycji kampanii do aktywnego trybu życia zachęcają Bartek Sobczak, laureat konkursu na projekt plakatu promującego aktywność fizyczną wśród osób z cukrzycą oraz Michał Jeliński, Mistrz Olimpijski, wioślarz, ambasador projektu. Zwycięski plakat będzie można zobaczyć na ulicach polskich miast już od najbliższego piątku.

W ramach kampanii, dla osób z cukrzycą i ich najbliższych, przygotowany został specjalny profil społecznościowy facebook.com/mampasje. Fanpage ma dostarczać praktycznych informacji o codziennym życiu z cukrzycą. Można tam znaleźć m.in. przepisy kulinarne dla diabetyków, artykuły psychologa dotyczące codziennego życia z cukrzycą oraz wywiady z osobami z cukrzycą, które realizują swoje marzenia i zachęcają innych do realizacji pasji.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek