Pasja i marzenia w 8. edycji „Pij mleko! będziesz Wielki”
Rusza 8. odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”, w której wystąpiła Agnieszka Radwańska. W tym roku poza mediami tradycyjnymi i reklamą, kampania pojawi się również na Facebooku. Tutaj zwolennicy akcji będą mieli okazję porozmawiać z tenisistką i wziąć udziału w konkursie na najciekawsze zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską.
Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów. – Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w internecie, a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem osteoporozy oraz spadku spożycia mleka przez najmłodszych. Głównym celem kampanii jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży. Akcja jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
