logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Pasja i marzenia w 8. edycji „Pij mleko! będziesz Wielki”
04.07.2011
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pasja i marzenia w 8. edycji „Pij mleko! będziesz Wielki”



Rusza 8. odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”, w której wystąpiła Agnieszka Radwańska. W tym roku poza mediami tradycyjnymi i reklamą, kampania pojawi się również na Facebooku. Tutaj zwolennicy akcji będą mieli okazję porozmawiać z tenisistką i wziąć udziału w konkursie na najciekawsze zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską.

Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów. – Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w internecie, a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.

Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem osteoporozy oraz spadku spożycia mleka przez najmłodszych. Głównym celem kampanii jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży. Akcja jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek