logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Park Handlowy Targówek ze skarbonką
24.08.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Park Handlowy Targówek ze skarbonką



Park Handlowy Targówek zaangażował się w działania wspierające walkę ze skutkami powodzi. Przy głównym wejściu do Domoteki pojawiła się skarbonka Polskiej Akcji Humanitarnej.

Zbiórka charytatywna potrwa do końca sierpnia. Zebrane środki zostaną przeznaczone na remonty oraz odbudowę zniszczonych powodzią domów i gospodarstw rolnych oraz na zakup podstawowych przedmiotów niezbędnych do życia tj. odzieży, środków czystości, pościeli, naczyń czy mebli.

– Pomoc powodzianom jest dla nas bardzo ważnym zadaniem, które wpisuje się w szersze działania naszej firmy z zakresu odpowiedzialności społecznej – mówi Urszula Łatka, Kierownik Centrum. – Postanowiliśmy wspólnie z naszymi klientami zaangażować się w działania na rzecz osób dotkniętych przez powódź. Każda złotówka ma znaczenie – przypominamy o tym gościom naszego Parku i mamy nadzieję, że wspólna akcja z PAH pomoże osobom, które w wyniku tegorocznej powodzi straciły dach nad głową – dodaje.

Skarbonki Polskiej Akcji Humanitarnej zostały umieszczone także w innych centrach i parkach handlowych firmy Inter IKEA Centre Group Polska: w CH Port Łódź, Parku Handlowym Rawa (Katowice), Parku Handlowym Bielany (Wrocław), Parku Handlowym Matarnia (Gdańsk) oraz w innym warszawskim Parku Handlowym Janki.

Pozostałe spółki z grupy IKEA w ramach pomocy powodzianom przekazały produkty z asortymentu IKEA o wartości ponad miliona złotych. Trzy tiry z produktami zostały już wysłane do Sandomierza, kolejne w najbliższym czasie trafią do innej dotkniętej powodzią miejscowości.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek