logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.08.2010

Park Handlowy Targówek ze skarbonką



Park Handlowy Targówek zaangażował się w działania wspierające walkę ze skutkami powodzi. Przy głównym wejściu do Domoteki pojawiła się skarbonka Polskiej Akcji Humanitarnej.

Zbiórka charytatywna potrwa do końca sierpnia. Zebrane środki zostaną przeznaczone na remonty oraz odbudowę zniszczonych powodzią domów i gospodarstw rolnych oraz na zakup podstawowych przedmiotów niezbędnych do życia tj. odzieży, środków czystości, pościeli, naczyń czy mebli.

– Pomoc powodzianom jest dla nas bardzo ważnym zadaniem, które wpisuje się w szersze działania naszej firmy z zakresu odpowiedzialności społecznej – mówi Urszula Łatka, Kierownik Centrum. – Postanowiliśmy wspólnie z naszymi klientami zaangażować się w działania na rzecz osób dotkniętych przez powódź. Każda złotówka ma znaczenie – przypominamy o tym gościom naszego Parku i mamy nadzieję, że wspólna akcja z PAH pomoże osobom, które w wyniku tegorocznej powodzi straciły dach nad głową – dodaje.

Skarbonki Polskiej Akcji Humanitarnej zostały umieszczone także w innych centrach i parkach handlowych firmy Inter IKEA Centre Group Polska: w CH Port Łódź, Parku Handlowym Rawa (Katowice), Parku Handlowym Bielany (Wrocław), Parku Handlowym Matarnia (Gdańsk) oraz w innym warszawskim Parku Handlowym Janki.

Pozostałe spółki z grupy IKEA w ramach pomocy powodzianom przekazały produkty z asortymentu IKEA o wartości ponad miliona złotych. Trzy tiry z produktami zostały już wysłane do Sandomierza, kolejne w najbliższym czasie trafią do innej dotkniętej powodzią miejscowości.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek