Stojaki z osłonkami na parasole przeżywają w deszczowy dzień prawdziwe oblężenie. Tym razem przykuwają jeszcze większą uwagę ludzi pobierających woreczki. Zatrzymują się przy nich na dłużej, wyraźnie zaintrygowani.
Na szczycie stojaka zostało umiejszczone zdjęcie prezerwatywy opatrzone hasłem: "If you protect even your umbrella, why don’t you do the same with yourself? Use condoms" ("Skoro chronisz nawet swoją parasolkę, dlaczego nie zadbasz również o siebie? Używaj prezerwatyw"). Ten sam napis został umieszczony na plastikowych torebkach na parasolki.
Twórcy akcji, brazylijska Agência3 oraz grupa Pela Vidda, skorzystali w tej kampanii ze skojarzenia osłonki na parasol z prezerwatywą. Stworzyli więc swego rodzaju kondom dla parasoli, aby w ten obrazowy sposób zachęcić ludzi do używania prezerwatyw i ochrony przed AIDS. Stojaki z nadrukowanymi torebkami zostały rozstawione przy wejściach do metra, biurowców i galerii handlowych.
Brazylijska organizacja pozarządowa Pela Vidda wspiera osoby zarażone wirusem HIV i chorych na AIDS oraz ich rodziny i przyjaciół. Głównym celem grupy jest reintegracja tych osób z resztą społeczeństwa oraz zagwarantowanie im prawa do godnego życia.
Agnieszka Grzechowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska