Stojaki z osłonkami na parasole przeżywają w deszczowy dzień prawdziwe oblężenie. Tym razem przykuwają jeszcze większą uwagę ludzi pobierających woreczki. Zatrzymują się przy nich na dłużej, wyraźnie zaintrygowani.
Na szczycie stojaka zostało umiejszczone zdjęcie prezerwatywy opatrzone hasłem: "If you protect even your umbrella, why don’t you do the same with yourself? Use condoms" ("Skoro chronisz nawet swoją parasolkę, dlaczego nie zadbasz również o siebie? Używaj prezerwatyw"). Ten sam napis został umieszczony na plastikowych torebkach na parasolki.
Twórcy akcji, brazylijska Agência3 oraz grupa Pela Vidda, skorzystali w tej kampanii ze skojarzenia osłonki na parasol z prezerwatywą. Stworzyli więc swego rodzaju kondom dla parasoli, aby w ten obrazowy sposób zachęcić ludzi do używania prezerwatyw i ochrony przed AIDS. Stojaki z nadrukowanymi torebkami zostały rozstawione przy wejściach do metra, biurowców i galerii handlowych.
Brazylijska organizacja pozarządowa Pela Vidda wspiera osoby zarażone wirusem HIV i chorych na AIDS oraz ich rodziny i przyjaciół. Głównym celem grupy jest reintegracja tych osób z resztą społeczeństwa oraz zagwarantowanie im prawa do godnego życia.
Agnieszka Grzechowiak
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja