logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Parasol pod osłoną
28.05.2013
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Parasol pod osłoną



Stojaki z osłonkami na parasole przeżywają w deszczowy dzień prawdziwe oblężenie. Tym razem przykuwają jeszcze większą uwagę ludzi pobierających woreczki. Zatrzymują się przy nich na dłużej, wyraźnie zaintrygowani.

Na szczycie stojaka zostało umiejszczone zdjęcie prezerwatywy opatrzone hasłem: "If you protect even your umbrella, why don’t you do the same with yourself? Use condoms" ("Skoro chronisz nawet swoją parasolkę, dlaczego nie zadbasz również o siebie? Używaj prezerwatyw"). Ten sam napis został umieszczony na plastikowych torebkach na parasolki.

Twórcy akcji, brazylijska Agência3 oraz grupa Pela Vidda, skorzystali w tej kampanii ze skojarzenia osłonki na parasol z prezerwatywą. Stworzyli więc swego rodzaju kondom dla parasoli, aby w ten obrazowy sposób zachęcić ludzi do używania prezerwatyw i ochrony przed AIDS. Stojaki z nadrukowanymi torebkami zostały rozstawione przy wejściach do metra, biurowców i galerii handlowych.

Brazylijska organizacja pozarządowa Pela Vidda wspiera osoby zarażone wirusem HIV i chorych na AIDS oraz ich rodziny i przyjaciół. Głównym celem grupy jest reintegracja tych osób z resztą społeczeństwa oraz zagwarantowanie im prawa do godnego życia.

Agnieszka Grzechowiak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek