Przysypiającego za kierownicą prowadzącego pojazd budzi skrzeczenie papugi.
Kawa stanowi nieodłączny element każdego poranka dla większości osób. Jej pobudzające właściwości mają zbawienny wpływ na zaspany umysł. Oprócz tego, ma ona za zadanie szybko poprawić koncentrację, co często przydaje się w pracy, na uczelni, bądź też za kierownicą samochodu.
Kampania „Drive Awake” („Prowadź obudzony”) została stworzona z uwagi na problem zasypiania podczas jazdy samochodem. Inicjatorem akcji jest tajlandzka sieć restauracyjna Café Amazon, która sprzedaje kawę na stacjach benzynowych. Aby zachować samokontrolę i nie pozwolić na opadanie powiek w trakcie jazdy, kierowcy mogą zainstalować w swoich smartfonach aplikację przygotowaną na zlecenie kawiarni i przyczepić ją do przedniej szyby samochodu na wysokości swojego wzroku. W razie zasypiania, dzięki technologi eye-tracking aplikacja zadziała w następujący sposób: rozlegnie się głos papugi (ten ptak występuje w logotypie kawiarni), wybudzający osobę za kierowcą, a później na ekranie pojawi się mapa, prowadząca do najbliższego punktu Café Amazon. Po łyku mocnej kawy, kierowca może ruszyć dalej w drogę, odprawiony przez pracownika restauracji słowami „Bon voyage, buddy!” („Miłej podróży, kolego!”), które stanowią hasło kampanii.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy