logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Inne
   ──────  18.09.2009

Papież wolności



Pod hasłem „Jan Paweł II – Papież Wolności” rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna promująca Dziewiąty Dzień Papieski. Prowadzi ją Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Celem akcji jest rozpowszechnianie myśli Jana Pawła II oraz zbiórka pieniędzy na rzecz programu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży z terenów wiejskich.

– Tegoroczna kampania promocyjna ściśle nawiązuje do głównego hasła Dziewiątego Dnia Papieskiego. W materiałach reklamowych wykorzystano najważniejsze słowa i obrazy symbolizujące dążenia Polaków do odzyskania wolności. Fragment homilii Jana Pawła II z 1979 roku i zdanie: "Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze Ziemi, tej Ziemi" – dał milionom Polaków siłę do dalszego działania w walce o przyszłość w wolnym, niepodległym kraju. To jedna z najważniejszych, ponadczasowych kwestii wypowiedzianych przez Papieża Polska – mówi Dariusz Karłowicz, prezes Fundacji Świętego Mikołaja.

W tegorocznej edycji w największych miastach Polski wykorzystanych zostanie łącznie ponad 550 billboardów i 450 citylightów, w środkach komunikacji miejskiej pojawi się 7 tysięcy plakatów, a kilkadziesiąt tysięcy trafi do wybranych parafii. Użyte zostaną także 2 siatki wielkoformatowe, telewizja i radio emitować będą spoty reklamowe. Reklamy ukażą się tez w prasie.

Podczas Dnia Papieskiego odbywają się liczne koncerty, spotkania, konferencje poświęcone myśli Jana Pawła II. Zbierane są również pieniądze na fundusz stypendialny dla zdolnej, ale ubogiej młodzieży. W 2008 roku zebrano na ten cel 7 mln zł – stypendia otrzymało 2.150 osób.

Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 72 50 (koszt 2,44 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0400 20 7250 (2,48 z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dzień Papieski
Czas:
2009.9.14 - 2009.10.11
Tematy:
Inne
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia, Fundacja Świętego Mikołaja
Media:
Billboardy, citylighty, plakaty, telewizja, radio, prasa, internet
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Jan Paweł II – Papież Wolności





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek