logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Papierosy gorsze od papierosów
27.09.2010
Tematy: Kampanie, Singapur, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze

Papierosy gorsze od papierosów

Your browser does not support the video tag.


Palenie papierosów to temat często poruszany w kampaniach społecznych – najczęściej jednak odnoszą się one do zdrowotnych rezultatów nałogu. Singapurska kampania „Don’t get burnt” zwróciła uwagę na inny aspekt: na ekonomiczne i prawne konsekwencje palenia papierosów pochodzących z przemytu.

Kampania wykorzystała różne formy marketingu, m.in. spoty filmowe i plakaty wielkoformatowe. Na początku akcji na ulicach pojawili się ludzie w koszulkach z charakterystycznym logo kampanii imitującym dziurę wypaloną papierosem. Największe zainteresowanie wzbudziły jednak ciężarówki z takim samym znakiem. Celem kampanii Singapore Customs było podniesienie świadomości społecznej dotyczącej papierosów pochodzących z nielegalnego źródła oraz przekonanie obywateli do zgłaszania władzom informacji o papierosach pochodzących z przemytu. Według twórców kampanii takie papierosy są szczególnie niebezpieczne dla zdrowia, ponieważ pochodzą z niewiadomego źródła i mogą zawierać toksyczne substancje. Na stronie internetowej kampanii znajduje się gotowy formularz, można też dzwonić na specjalnie uruchomioną infolinię.

Od stycznia 2009 roku wszystkie papierosy sprzedawane w Singapurze muszą mieć specjalne oznaczenia gwarantujące, że pochodzą z legalnego źródła (znak SDPC na każdym papierosie) – zwraca na to uwagę spot reklamowy. Za kupowanie, sprzedawanie, przechowywanie, a nawet za transportowanie nielegalnych papierosów grożą surowe kary: wysokie grzywny, więzienie lub konfiskata mienia.
M. Lewkowicz



Nazwa kampanii:
Anti Illegal Cigarettes Campaign
Czas:
2010.9.22 - 2010.10.30
Nadawca:
Singapore Customs
Media:
Ambient, prasa, telewizja, internet
Wykonawca:
OG8 Asia
Adresaci:
Palacze, sprzedawcy papierosów, obywatele
Hasło kampani:
Don’t get burnt (Nie poparz się)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek