logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Panny młode w Kompanii Piwowarskiej
28.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Panny młode w Kompanii Piwowarskiej



25 sierpnia siedzibę Kompanii Piwowarskiej w Poznaniu odwiedziło ją 80 panien młodych, które na terenie browaru wzięły udział w sesji zdjęciowej. Wszystko odbyło się w ramach akcji charytatywnej, w której zbierano pieniądze na leczenie 6-letniego Huberta.

Zdjęcia wykonano na terenie warzelni, przy charakterystycznych dla Poznania tankach z napisem LECH oraz w połączonym z browarem Centrum Wycieczkowym LECH. Niektóre panie pozowały również do zdjęć, które wykonano wewnątrz nieużywanej już kadzi warzelnej.

„Panny Młode podbijają Miasto dla chorego Malucha” to akcja charytatywna zainicjowana przez Agnieszkę Kuźmę-Zywert. W jej ramach panny młode biorą udział w sesjach zdjęciowych z produktami sponsorów lub we wskazanych przez nich lokalizacjach – w zamian za to firmy wpłacają określone kwoty na konto wybranego dziecka. Dodatkowo panny młode pozują do zdjęć z mieszkańcami Poznania, zbierając pieniądze do puszek, a przez kilka tygodni trwa zbiórka online w serwisie SiePomaga. Cała zebrana kwota przeznaczana jest na rzecz pacjenta.

W tym roku po raz pierwszy akcja odbyła się również poza granicami Poznania, gdzie 5 lat temu miała swój początek. Do projektu przyłączyły się cztery inne miasta: Bydgoszcz, Trójmiasto, Wrocław i Zielona Góra. W każdej lokalizacji pieniądze były zbierane na inne dziecko, wybierane przez same panny młode. W Poznaniu świeżo upieczone mężatki pomogły choremu Hubertowi, który potrzebuje wsparcia w zakresie pokrycia kosztów rehabilitacji, w tym terapii w wodzie oraz swojego pierwszego w życiu turnusu rehabilitacyjnego dla dzieci autystycznych, niemówiących, ze schorzeniem kardiologicznym. Pieniądze pokryją również przygotowanie terapii indywidualnej Huberta.

Kompania Piwowarska została sponsorem akcji po raz drugi.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek