logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pamiętna lekcja z dzieciństwa
02.09.2015
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pamiętna lekcja z dzieciństwa

Your browser does not support the video tag.


Jak duże znaczenie ma dzieciństwo? Czy można nauczyć się czegoś w tym okresie i pamiętać to na zawsze? Jazda na rowerze czy łyżwach, pływanie, ale także udzielanie pierwszej pomocy to umiejętności, które zdobyte w okresie młodości pozostają w pamięci do końca życia, staja się intuicyjne.

Twórcy kampanii "Learn it young. Remember forever" ("Naucz się, będąc młodym. Pamiętaj na zawsze.") odwołuje się do chłonności młodego umysłu oraz tego, że umiejętności nabyte w dzieciństwie, takie jak na przykład udzielanie pierwszej pomocy, zapamiętywane są na zawsze. Kampania ma na celu promocję skautingu jako organizacji, która przyczynia się do edukacji dzieci w tak istotnych kwestiach jak ratowanie życia.

Kreacja opiera się na spocie, w którym występuje chłopiec ratujący dziewczynkę. Nacisk został położy na obraz, gdyż bohaterowie nie wypowiadają ani jednego słowa. Gdy kamera ukazuje wzburzone morze oraz jest zalewana przez fale, odbiorca może odnieść wrażenie, że sam jest uczestnikiem wydarzeń. Tragizm sytuacji oraz konieczność samodzielnego poradzenia sobie przez bohatera przedstawia widok pustej plaży oraz książki, której kartki przewracane są przez wiatr. Podczas udzielania pierwszej pomocy przez bohatera nie jest pokazana wyraźnie jego twarz, widać sylwetkę, która wskazuje na to, iż jest to osoba młoda oraz dłonie, na których można dostrzec obrączkę co z kolei wskazuje na dojrzałego mężczyznę. Gdy dziecko odzyskuje przytomność, widać już wyraźnie, że ratował ją dorosły. Zabieg ten został zastosowany, by ukazać, że ojciec dziewczynki w dramatycznej sytuacji wykorzystuje to, czego się nauczył będąc młodym chłopcem.

Kampania została przygotowana dla Skautów Republiki Południowej Afryki przez agencję Not Norm.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
Scouts: Learn it young. Remember forever
Czas:
2015.8.24
Nadawca:
SCOUTS South Africa
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Not Norm (Cape Town, South Africa)
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Learn it young. Remember forever (Naucz się, będąc młodym. Pamiętaj na zawsze)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek