logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Republika Południowej Afryki, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.09.2015

Pamiętna lekcja z dzieciństwa

Your browser does not support the video tag.


Jak duże znaczenie ma dzieciństwo? Czy można nauczyć się czegoś w tym okresie i pamiętać to na zawsze? Jazda na rowerze czy łyżwach, pływanie, ale także udzielanie pierwszej pomocy to umiejętności, które zdobyte w okresie młodości pozostają w pamięci do końca życia, staja się intuicyjne.

Twórcy kampanii "Learn it young. Remember forever" ("Naucz się, będąc młodym. Pamiętaj na zawsze.") odwołuje się do chłonności młodego umysłu oraz tego, że umiejętności nabyte w dzieciństwie, takie jak na przykład udzielanie pierwszej pomocy, zapamiętywane są na zawsze. Kampania ma na celu promocję skautingu jako organizacji, która przyczynia się do edukacji dzieci w tak istotnych kwestiach jak ratowanie życia.

Kreacja opiera się na spocie, w którym występuje chłopiec ratujący dziewczynkę. Nacisk został położy na obraz, gdyż bohaterowie nie wypowiadają ani jednego słowa. Gdy kamera ukazuje wzburzone morze oraz jest zalewana przez fale, odbiorca może odnieść wrażenie, że sam jest uczestnikiem wydarzeń. Tragizm sytuacji oraz konieczność samodzielnego poradzenia sobie przez bohatera przedstawia widok pustej plaży oraz książki, której kartki przewracane są przez wiatr. Podczas udzielania pierwszej pomocy przez bohatera nie jest pokazana wyraźnie jego twarz, widać sylwetkę, która wskazuje na to, iż jest to osoba młoda oraz dłonie, na których można dostrzec obrączkę co z kolei wskazuje na dojrzałego mężczyznę. Gdy dziecko odzyskuje przytomność, widać już wyraźnie, że ratował ją dorosły. Zabieg ten został zastosowany, by ukazać, że ojciec dziewczynki w dramatycznej sytuacji wykorzystuje to, czego się nauczył będąc młodym chłopcem.

Kampania została przygotowana dla Skautów Republiki Południowej Afryki przez agencję Not Norm.

Joanna Grams


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Scouts: Learn it young. Remember forever
Czas:
2015.8.24
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
SCOUTS South Africa
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Not Norm (Cape Town, South Africa)
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Learn it young. Remember forever (Naucz się, będąc młodym. Pamiętaj na zawsze)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek