Amatorzy kurtek, toreb i butów z egzotycznych skór powinni bez trudu odnaleźć siebie na zdjęciach, przygotowanych w ramach ubiegłorocznej kampanii PETA. Wykorzystanie z pozoru nie mających z tym nic wspólnego ludzi do zilustrowania, kto również ponosi odpowiedzialność za zabijanie każdego roku milionów zwierząt, jest najmocniejszym akcentem uderzającym w świadomość odbiorcy.
Niedźwiedzie, aligatory, zebry, słonie przestaną być zabijane dopiero z chwilą gdy klienci zrozumieją, co kryje się za ich wyborami – przekazuje kampania. Siła kreacji jest ogromna ze względu na opisane wyżej zderzenie dwóch światów. Kreacja przygotowana została przez agencję Lowe z Singapuru, zachęca do podpisania petycji przeciw okrucieństwu wobec zwierząt, przygotowanej przez PETA.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz