logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  25.09.2015

Pączek i hamburger z mlekiem matki



Zdrowa dieta powinna być podstawą u jak najmłodszych dzieci, o czym przekonuje brazylijska kampania, jednak to przede wszystkim matki powinny zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe, aby równie zdrowe nawyki miały ich dzieci i aby uchronić je przed chorobami wynikającymi z nieprawidłowego żywienia.

Kampania przygotowana przez brazylijską agencję reklamową Paim w imieniu Sociedade de Pediatria do RS skierowana jest do kobiet ciężarnych i karmiących, oraz tych, które planują mieć dzieci. Porusza problem nawyków żywieniowych tych kobiet podczas ciąży i w czasie pierwszych miesięcy rozwoju ich dzieci.

Oryginalne kreacje stworzone dla kampanii przedstawiają kobiety karmiące piersią niemowlęta, jednak piersi matek pomalowane zostały w zaskakujący sposób. Każda z kreacji przedstawia inny obraz namalowany na piersiach karmiących kobiet – odbiorca zobaczyć może hamburgera, pączka i napój gazowany umieszczone na piersi, którą karmią dziecko – daje to wrażenie, jakby niemowlęta jadły właśnie te niezdrowe dania. Na drugiej piersi widnieje hasło kampanii: „Your child is what you eat” („Twoje dziecko jest tym, co jesz”), i dalej „Yours habits in the first thousand days of gestation, can prevent your child from developing serious diseases. Learn more at sprs.com.br” („Twoje nawyki w ciągu pierwszego tysiąca dni rozwoju [dziecka], mogą uchronić twoje dziecko przed poważnymi chorobami. Dowiedz się więcej na sprs.com.br”). Zastosowana tu metafora, przedstawiająca moment karmienia piersią, pokazuje jak ważne są nawyki żywieniowe matek podczas ciąży i karmienia, ponieważ wszystko to, co one zjedzą, trafi również do żołądków ich dzieci, a prawidłowa dieta jest kluczowa w zdrowym rozwoju dziecka.

Poprzez bezpośrednie odniesienie do karmienia piersią, kampania ma szansę trafić do odbiorców, szczególnie do matek, które chcą dla swoich dzieci jak najlepiej i do kampanii podejdą emocjonalnie, co wzmocni jej przekaz.

Aleksandra Rychlicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Ochraniacze dla psychiki


  • 11.09.2023

    Nikt nie planuje zostać uchodźcą


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek