logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pączek i hamburger z mlekiem matki
25.09.2015
Tematy: Kreacje / printy

Pączek i hamburger z mlekiem matki



Zdrowa dieta powinna być podstawą u jak najmłodszych dzieci, o czym przekonuje brazylijska kampania, jednak to przede wszystkim matki powinny zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe, aby równie zdrowe nawyki miały ich dzieci i aby uchronić je przed chorobami wynikającymi z nieprawidłowego żywienia.

Kampania przygotowana przez brazylijską agencję reklamową Paim w imieniu Sociedade de Pediatria do RS skierowana jest do kobiet ciężarnych i karmiących, oraz tych, które planują mieć dzieci. Porusza problem nawyków żywieniowych tych kobiet podczas ciąży i w czasie pierwszych miesięcy rozwoju ich dzieci.

Oryginalne kreacje stworzone dla kampanii przedstawiają kobiety karmiące piersią niemowlęta, jednak piersi matek pomalowane zostały w zaskakujący sposób. Każda z kreacji przedstawia inny obraz namalowany na piersiach karmiących kobiet – odbiorca zobaczyć może hamburgera, pączka i napój gazowany umieszczone na piersi, którą karmią dziecko – daje to wrażenie, jakby niemowlęta jadły właśnie te niezdrowe dania. Na drugiej piersi widnieje hasło kampanii: „Your child is what you eat” („Twoje dziecko jest tym, co jesz”), i dalej „Yours habits in the first thousand days of gestation, can prevent your child from developing serious diseases. Learn more at sprs.com.br” („Twoje nawyki w ciągu pierwszego tysiąca dni rozwoju [dziecka], mogą uchronić twoje dziecko przed poważnymi chorobami. Dowiedz się więcej na sprs.com.br”). Zastosowana tu metafora, przedstawiająca moment karmienia piersią, pokazuje jak ważne są nawyki żywieniowe matek podczas ciąży i karmienia, ponieważ wszystko to, co one zjedzą, trafi również do żołądków ich dzieci, a prawidłowa dieta jest kluczowa w zdrowym rozwoju dziecka.

Poprzez bezpośrednie odniesienie do karmienia piersią, kampania ma szansę trafić do odbiorców, szczególnie do matek, które chcą dla swoich dzieci jak najlepiej i do kampanii podejdą emocjonalnie, co wzmocni jej przekaz.

Aleksandra Rychlicka








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek