logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.08.2011

Oznaczenia odpowiedzialnościowe na etykietach KP



Aby przypomnieć kobietom w ciąży o tym, że powinny unikać alkoholu Kompania Piwowarska wprowadza nowe „oznaczenia odpowiedzialnościowe” na swoje materiały reklamowe – symbol „W ciąży nie piję alkoholu”. Znaczek ten zastąpi obecnie używany „Żyj odpowiedzialnie” na materiałach, w punktach sprzedaży, w prasie i w internecie.

Stanowisko Kompanii Piwowarskiej dotyczące picia alkoholu przez kobiety w ciąży jest następujące: Ponieważ nie stwierdzono jednoznacznie jaka ilość alkoholu może negatywnie wpływać na nienarodzone dziecko – najbezpieczniej jest unikać alkoholu w okresie ciąży.

 – U dzieci, które w okresie płodowym były narażone na działanie alkoholu występuje wiele problemów behawioralnych i fizycznych, nawet jeżeli nie wskazano wszystkich objawów pozwalających na stwierdzenie u nich alkoholowego zespołu płodowego (FAS). Są to problemy z koncentracją, zaburzenia motoryczne, problemy kognitywne, które mogą być odczuwalne przez całe życie – wyjaśnia Edward P. Riley profesor zwyczajny na Wydziale Psychologii oraz dyrektor Ośrodka Teratologii Behawioralnej na Uniwersytecie Stanowym w San Diego i ekspert ds. FAS

Więcej informacji na temat szkodliwego wpływu alkoholu podczas ciąży znajduje się na stronie abcalkoholu.pl. Kompania Piwowarska nakręciła również film poświęcony problemowi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek