Na Facebooku ruszyła kampania charytatywna mająca na celu pomoc dziewczynce chorej na wrodzoną łamliwość kości. Internauci i celebryci wspólnie tworzą „Bajkę dla Nadii”. Akcję zainicjowała i koordynuje agencja kreatywna OX Media.
W tworzenie i czytanie bajek zaangażował się m.in. Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m2. Organizatorzy planują dotarcie w ten sposób do darczyńców, którzy mogą dofinansować rehabilitację dziecka. Celem kampanii jest zebranie 20 tys. złotych (zachęcenie 1000 osób do przekazania 20 złotych). Bajka zostanie wydana w wersji PDF i wysłana do Nadii.
Do akcji przyłączyły się także firmy oraz celebryci, m.in.: modelka i businesswoman Ilona Felicjańska oraz piosenkarka Iwona Węgrowska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!