Panowie dumnie obnoszą przytwierdzone do spodni atrapy genitaliów wykonane z warzyw i owoców. Na podobieństwo gwiazd młodzieżowych teledysków tańczą z wyuzdaniem przy akompaniamencie muzyki techno. A wszystko po to, aby wypromować bezmięsną dietę jako sekret męskiego wigoru.
Spot filmowy pod tytułem "Stay firm and fresh" (Pozostań twardy i świeży) wieńczy hasło "Increase your sexual stamina. Go vegan" (Zwiększ swoją sprawność seksualną. Zostań weganinem). Zdaniem nadawców, ten sposób odżywiania wpływa pozytywnie na potencję seksualną. Pod względem formy reklama jest wręcz nieprzyzwoita, a dowcip jakim operuje balansuje niebezpiecznie na granicy dobrego smaku.
Kontrowersyjna kampania internetowa, której rdzeń stanowi opisany spot filmowy, powstała na zlecenie brytyjskiego oddziału PETA. Czas jej realizacji przypada na listopad czyli World Vegan Month (Światowy Miesiąc Wegan).
Jest to już kolejna pro-wegańska kampania tej organizacji, w której wykorzystywany jest motyw seksualny. Najnowsza, Boyfriend Went Vegan, w której dziewczyna skarżyła się na zbyt wysokie libido partnera po zmianie diety, prowadzona była zaledwie kilka miesięcy temu. Więcej na temat kampanii PETA można przeczytać w dziale Kontrowersje.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem