W czerwcu br. Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji „Nasz Bocian” rozpoczęło ogólnopolską kampanię społeczną „Powiedzieć i Rozmawiać”. Celem kampanii jest przełamanie społecznego milczenia wokół adopcji prenatalnej (dawstwa gamet i zarodków), wsparcie rodziców korzystających z adopcji prenatalnej, a także zachęcenie ich do otwartości wobec dzieci.
W ramach kampanii we współpracy z firmą Lemon Project powstaje cykl programów radiowo-telewizyjnych o problemach związanych z adopcją prenatalną. Filmy będą zamieszczane sukcesywnie na stronie kampanii powiedziecirozmawiac.pl. Do końca bieżącego roku odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych z udziałem pacjentów i dla pacjentów, poświęconych najważniejszym zagadnieniom adopcji prenatalnej. Logo kampanii zaprojektował pro bono Edward Lutczyn, a wykonała go, również charytatywnie, firma Con Passione.
Według organizatorów, około 33 proc. dzieci urodzonych dzięki adopcji prenatalnej wyraża chęć poznania tożsamości swojego rodzica genetycznego. 75 proc. z nich chce poznać swoje rodzeństwo przyrodnie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę