Powyginane wraki aut układają się w kształt przypominający szklankę wymyślnego napoju alkoholowego. Wrażenia dopełnia stercząca jak słomka rura wydechowa i koło zamiast cytryny.
Kojarzące się z relaksem drinki najczęściej spożywa się w miejscach, z których trzeba jeszcze wrócić do domu. A przy prowadzeniu po kilku egzotycznych napojach wyskokowych łatwo o wypadek, po którym samochód będzie nie do poznania. Alcool e auto. Cocktail letale. (Alkohol i samochód to śmiertelny koktajl) – informuje hasło kampanii.
Włoska agencja Red Cell stworzyła kampanię, która skierowana jest do kierowców i ma walczyć z prowadzeniem pod wpływem alkoholu. Pomysł na kampanię opiera się na instynktownym odbieraniu kształtów i pewnych atrybutów przez odbiorców. Tymczasem za rzeczą utożsamianą z miłym spędzaniem czasu może kryć się coś zupełnie innego. W tej kampanii za kształtem drinka kryje się wypadek i w dalszej perspektywie – zagrożone ludzkie życie.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach