logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Oszczędzanie z blogerami
14.07.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje

Oszczędzanie z blogerami



Planowanie własnych wydatków dla wielu ludzi jest trudnym zadaniem. Tym bardziej młodzież ma kłopot z odłożeniem pieniędzy na większe wydatki. Oszczędzania bowiem trzeba się nauczyć.

Provident od zeszłego roku prowadzi kampanię edukacyjną „Co z tym hajsem”, która ma pomóc lepiej planować własne wydatki. Akcja skierowana jest do osób w wieku od 15 do 24 lat. Firma przeprowadziła badania, z których wynika, iż ponad połowa młodych ludzi ma problem z odłożeniem pieniędzy. Powstał więc blog coztymhajsem.pl, w których zawarte są treści edukacyjne. Wpisy zamieszczane są przez młode osoby, które dzielą się swoimi doświadczeniami z gospodarowania pieniędzmi.

Provident przeprowadził casting na autorów wpisów. W zeszłym roku, wraz ze znanymi blogerami: – Jakubem Prószyńskim z pijarukoksu.pl, Tomaszem Lachem z zajadam.pl oraz Patrykiem Siedlińskim z ohmydeer.pl wybrana została trójka: Alex, Alicja i Tomka. To oni potem prowadzili serwis coztymhajsem.pl.

W tym roku zaś casting został powtórzony, by wybrać nowych autorów. Zgłosiło się aż 250 chętnych, a wyboru tym razem dokonali Marcin Nowak z gdziewyjechac.pl, Monika Pryśko z teksualna.pl oraz Matt Olech prowadzący vlog Matt Rozkminia. Wyłonione zostały trzy osoby: Magdalena Wisz, Karol Kondracki i Aneta Pogorzelska. To oni będą promować oszczędzanie na blogu coztymhajsem.pl.

Provident sprawdził, że blog ma już stałe grono czytelników. Miesięcznie witrynę poświęconą finansom domowym odwiedza kilka tysięcy osób.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

  • 07.10.2025Kampanie

    Codzienność z ChatemGPT

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek