Planowanie własnych wydatków dla wielu ludzi jest trudnym zadaniem. Tym bardziej młodzież ma kłopot z odłożeniem pieniędzy na większe wydatki. Oszczędzania bowiem trzeba się nauczyć.
Provident od zeszłego roku prowadzi kampanię edukacyjną „Co z tym hajsem”, która ma pomóc lepiej planować własne wydatki. Akcja skierowana jest do osób w wieku od 15 do 24 lat. Firma przeprowadziła badania, z których wynika, iż ponad połowa młodych ludzi ma problem z odłożeniem pieniędzy. Powstał więc blog coztymhajsem.pl, w których zawarte są treści edukacyjne. Wpisy zamieszczane są przez młode osoby, które dzielą się swoimi doświadczeniami z gospodarowania pieniędzmi.
Provident przeprowadził casting na autorów wpisów. W zeszłym roku, wraz ze znanymi blogerami: – Jakubem Prószyńskim z pijarukoksu.pl, Tomaszem Lachem z zajadam.pl oraz Patrykiem Siedlińskim z ohmydeer.pl wybrana została trójka: Alex, Alicja i Tomka. To oni potem prowadzili serwis coztymhajsem.pl.
W tym roku zaś casting został powtórzony, by wybrać nowych autorów. Zgłosiło się aż 250 chętnych, a wyboru tym razem dokonali Marcin Nowak z gdziewyjechac.pl, Monika Pryśko z teksualna.pl oraz Matt Olech prowadzący vlog Matt Rozkminia. Wyłonione zostały trzy osoby: Magdalena Wisz, Karol Kondracki i Aneta Pogorzelska. To oni będą promować oszczędzanie na blogu coztymhajsem.pl.
Provident sprawdził, że blog ma już stałe grono czytelników. Miesięcznie witrynę poświęconą finansom domowym odwiedza kilka tysięcy osób.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.06.2023
Jak Polacy (nie)dbają o środowisko
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze