Planowanie własnych wydatków dla wielu ludzi jest trudnym zadaniem. Tym bardziej młodzież ma kłopot z odłożeniem pieniędzy na większe wydatki. Oszczędzania bowiem trzeba się nauczyć.
Provident od zeszłego roku prowadzi kampanię edukacyjną „Co z tym hajsem”, która ma pomóc lepiej planować własne wydatki. Akcja skierowana jest do osób w wieku od 15 do 24 lat. Firma przeprowadziła badania, z których wynika, iż ponad połowa młodych ludzi ma problem z odłożeniem pieniędzy. Powstał więc blog coztymhajsem.pl, w których zawarte są treści edukacyjne. Wpisy zamieszczane są przez młode osoby, które dzielą się swoimi doświadczeniami z gospodarowania pieniędzmi.
Provident przeprowadził casting na autorów wpisów. W zeszłym roku, wraz ze znanymi blogerami: – Jakubem Prószyńskim z pijarukoksu.pl, Tomaszem Lachem z zajadam.pl oraz Patrykiem Siedlińskim z ohmydeer.pl wybrana została trójka: Alex, Alicja i Tomka. To oni potem prowadzili serwis coztymhajsem.pl.
W tym roku zaś casting został powtórzony, by wybrać nowych autorów. Zgłosiło się aż 250 chętnych, a wyboru tym razem dokonali Marcin Nowak z gdziewyjechac.pl, Monika Pryśko z teksualna.pl oraz Matt Olech prowadzący vlog Matt Rozkminia. Wyłonione zostały trzy osoby: Magdalena Wisz, Karol Kondracki i Aneta Pogorzelska. To oni będą promować oszczędzanie na blogu coztymhajsem.pl.
Provident sprawdził, że blog ma już stałe grono czytelników. Miesięcznie witrynę poświęconą finansom domowym odwiedza kilka tysięcy osób.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
14.10.2025Kampanie
Take Care OFF Yourself
-
09.10.2025Kampanie
I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?
-
07.10.2025Kampanie
Codzienność z ChatemGPT

