Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoorowej Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj. Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2, co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi.
Kampania będzie trwała do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1.000 bilbordach i citylightach (firmy Clear Channel). Plakaty kampanii zaprojektował non profit Andrzej Pągowski, stale współpracujący z Fundacją. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz firmy Vattenfall Poland AB. Fundacja Nasza Ziemia prowadzi także komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.
Szczegóły znajdują się na stronach www.naszaziemia.pl oraz www.recykling.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie