logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Oszczędny tydzień z konkursem filmowym
26.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Oszczędny tydzień z konkursem filmowym



26 października rozpoczyna się Tydzień dla Oszczędzania – inicjatywa, która służy budowaniu świadomości tego, jak ważne jest oszczędne gospodarowanie pieniędzmi. Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy przekazała ponad 2000 szkół zestawy edukacyjne zachęcające młodzież do aktywnego uczestniczenia w obchodach Światowego Dnia Oszczędzania (31 października) oraz materiały dla nauczycieli.

Nowością programu jest platforma edukacyjna, za pomocą której w prosty sposób będzie można stworzyć swój autorski kurs e-learningowy na temat oszczędzania. Organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych tematyką oszczędzania do korzystania z tego interaktywnego narzędzia. Więcej szczegółów na stronie www.tdo.edu.pl.

W ramach obchodów Tygodnia dla Oszczędzania Fundacja ogłosiła 2. edycję konkursu „Krótki film o oszczędzaniu II” na najlepszy film o tematyce związanej z oszczędzaniem, zawierający jedno z edukacyjnych haseł dostępnych w portalu www.tdo.edu.pl. Tegoroczna edycja konkursu filmowego została wzbogacona o kategorię Happeningi, w której nagradzane będą najciekawsze wydarzenia dotyczące oszczędzania. Łączna pula nagród do wygrania to 34 tysiące złotych. Termin nadsyłania materiałów konkursowych upływa 27 listopada. W roku ubiegłym w ramach konkursu powstało prawie 400 etiud filmowych.

Poza filmowym zorganizowano też konkurs na najciekawszy kurs e-learningowy dla uczniów i ich nauczycieli.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek