logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Belgia, Ekologia i środowisko
   ──────  20.01.2008

Oświecenie w kreskówce

Your browser does not support the video tag.


W unijnej kampanii "Energy let’s save it" rysunkowa rodzinka doznaje podczas oglądania telewizji ekologicznego oświecenia. W ramach Tygodnia Zrównoważonej Energii na początku 2008 roku Generalny Dyrektoriat ds. Energii i Transportu w ramach kampanii o oszczędzaniu energii wyemitował spot reklamowy, będący ekologiczną inspiracją do zmiany codziennych praktyk.

Spot składa się jedynie z muzyki i obrazów, a żadna z postaci nie wypowiada ani jednego słowa. Przedstawia rodzinę, która w sposób bezrefleksyjny marnuje energię i pieniądze, aż do czasu, gdy po ich obudzeniu coś się zmienia…

W wiadomościach oglądanych przez bohaterów, spiker pokazuje domy otoczone czerwoną pulsującą linią – te, które wykorzystują zbyt wiele energii i tym samym przyczyniają się do zwiększenia efektu cieplarnianego. To oświeca członków rodziny (oczywiście energooszczędnie), którzy w strojach superbohaterów ruszają ratować świat: w ramach swojej misji zamieniają zwykłe żarówki na energooszczędne, przykrywają garnki, wyłączają nieużywane sprzęty, zmniejszają ogrzewanie w domach, redukują ilość samochodów, zmuszają do poruszania się schodami zamiast windą, sami biorą wspólny prysznic, a na noc obniżają temperaturę w domu.

Film pokazuje zarówno złe jak i dobre nawyki, podsuwa pomysły na to, jak w prosty sposób chronić planetę oraz swoje oszczędności: w domu, w drodze do pracy i szkoły.

Unia Europejska w 1997 roku przystąpiła do Protokołu z Kyoto, zobowiązując się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych o 8% w stosunku do roku 1990. W związku z tym prowadzi działania mające na celu uświadomienie obywatelom Unii, że każdy jej mieszkaniec ma wpływ na klimat.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Energy let’s save it
Czas:
2008.1.15 - 2008.2.5
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Directorate-General for Energy and Transport
Media:
Internet
Adresaci:
Obywatele Unii Europejskiej
Hasło kampani:
Energy let’s save it





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek