Marka Ostoya Vodka wystartowała z inicjatywą „Ostoya dla wilków”, która wspiera program ochrony wilka prowadzony przez WWF Polska. Marka przekaże WWF Polska grant na realizację programów ochrony wilka w Karpatach.
Bieszczady są częścią Karpat i miejscem narodzin OstoyaVodka. Stąd pochodzi pszenica, z której tworzymy spirytus. Wilki są ciągle postrzegane jako zagrożenie dla człowieka, ale bez nich nie będzie równowagi w ekosystemie. Nasze wsparcie zostanie przekazane m.in. na prowadzenie badań genetycznych wilka w Karpatach – zaznacza Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager marki Ostoya Vodka.
W całej Polsce żyje około tysiąca wilków, a Bieszczady są jedną z najważniejszych ostoi tego gatunku. Zwierzęta często padają ofiarą kłusowników, mimo tego, że należą do gatunków ściśle chronionych. Akcja „OSTOYA DLA WILKÓW” potrwa rok. Marcin Dorociński pojawia się w minutowym spocie promującym projekt „OSTOYA DLA WILKÓW” – jest bohaterem i narratorem filmu. Właścicielem marki Ostoya Vodka jest Wyborowa Pernod Ricard
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie