Marka Ostoya Vodka wystartowała z inicjatywą „Ostoya dla wilków”, która wspiera program ochrony wilka prowadzony przez WWF Polska. Marka przekaże WWF Polska grant na realizację programów ochrony wilka w Karpatach.
Bieszczady są częścią Karpat i miejscem narodzin OstoyaVodka. Stąd pochodzi pszenica, z której tworzymy spirytus. Wilki są ciągle postrzegane jako zagrożenie dla człowieka, ale bez nich nie będzie równowagi w ekosystemie. Nasze wsparcie zostanie przekazane m.in. na prowadzenie badań genetycznych wilka w Karpatach – zaznacza Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager marki Ostoya Vodka.
W całej Polsce żyje około tysiąca wilków, a Bieszczady są jedną z najważniejszych ostoi tego gatunku. Zwierzęta często padają ofiarą kłusowników, mimo tego, że należą do gatunków ściśle chronionych. Akcja „OSTOYA DLA WILKÓW” potrwa rok. Marcin Dorociński pojawia się w minutowym spocie promującym projekt „OSTOYA DLA WILKÓW” – jest bohaterem i narratorem filmu. Właścicielem marki Ostoya Vodka jest Wyborowa Pernod Ricard
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy