logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ostatnie dwa tygodnie konkursu Providenta
01.07.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ostatnie dwa tygodnie konkursu Providenta



Do 15 lipca br. można zgłaszać materiały o tematyce wolontariatu do konkursu organizowanego przez firmę Provident Polska – „Tak! Pomagam”. Od pięciu lat firma nagradza przedstawicieli mediów za ich starania w promowaniu idei wolontariatu. Konkurs z roku na rok nabiera rozpędu, ciesząc się coraz większym zainteresowaniem dziennikarzy. Partnerem V edycji konkursu jest Centrum Wolontariatu, a patronat medialny po raz kolejny objął miesięcznik Press.

308 zgłoszeń we wszystkich kategoriach – to liczba wszystkich materiałów nadesłanych w dotychczasowych czterech edycjach konkursu „Tak! Pomagam”. Wśród laureatów znaleźli się znani dziennikarze zarówno mediów regionalnych, jak i ogólnopolskich.

Dziennikarze mogą zgłaszać dowolną liczbę materiałów swojego autorstwa promujących wolontariat, opublikowanych między 31 maja 2012 r. a 31 maja 2013 r. Kategorie konkursowe to: prasa i internet, radio, telewizja. Wszystkie nadesłane materiały będą oceniane przez niezależną kapitułę konkursową, w skład której wejdą Dariusz Pietrowski, Prezes Centrum Wolontariatu, Barbara Falandysz, prawniczka, działaczka społeczna, założycielka polskiego oddziału UNICEF-u, a także laureat ubiegłorocznej edycji konkursu.

Prace konkursowe należy przesyłać w dwóch kopiach na adres organizatora konkursu: Provident Polska SA, ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs dla dziennikarzy „Tak! Pomagam”. Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie http://www.takpomagam.pl/.

Łączna suma nagród wynosi 18 tysięcy złotych. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody pieniężne odpowiednio w wysokości: 3 tysięcy, 2 tysięcy i tysiąca złotych w każdej z trzech kategorii.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek