logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ostatnie dni zgłoszeń zaangażowanych celebrytów
24.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Ostatnie dni zgłoszeń zaangażowanych celebrytów



Do 31 października organizacje pozarządowe, firmy, menadżerowie gwiazd mogą zgłaszać najbardziej zaangażowane społecznie polskie gwiazdy kina, teatru, telewizji oraz sportu. Będzie to również szansa dla organizacji współpracującej z celebrytą na wygranie 5 tys. zł na swoje działania. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce oraz magazyn SHOW czekają na zgłoszenia na www.gwiazdydobroczynnosci.pl.

Tytuł „Gwiazdy Dobroczynności” przyznawany jest w 5 kategoriach: Wolontariusz (E-Wolontariusz), Własna działalność społeczna, Twarz kampanii społecznej, Darczyńca organizacji społecznej, Strategiczna współpraca z organizacją. Spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Plebiscytu wskaże do 25 najlepszych kandydatur, spośród których w drodze otwartego głosowania na stronie konkursu zostaną wyłonieni laureaci.

Organizacja wskazana przez gwiazdę, która zdobyła najwięcej głosów internautów w swojej kategorii otrzyma wsparcie finansowe w wysokości 5000 zł. Kapituła może przyznać również Honorową Gwiazdę Dobroczynności dla kandydata, którego działalność społeczna jej zdaniem zasługuje na specjalne uznanie. Ogłoszenie wyników Plebiscytu nastąpi na łamach dwutygodnika SHOW w lutym 2014 r.

Cały dochód z plebiscytu przekazywany jest na Fundusz Gwiazd Dobroczynności, który wspiera organizacje charytatywne w Polsce.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek