logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ostatnie dni zgłoszeń warszawskiej zieleni
22.06.2015
Tematy: Wydarzenia

Ostatnie dni zgłoszeń warszawskiej zieleni



Do 30 czerwca przyjmowane są zgłoszenia do 32. edycji konkursu „Warszawa w kwiatach i zieleni”.

Udział w konkursie może wziąć każdy mieszkaniec Warszawy oraz każda firma i instytucja publiczna działająca na terenie stolicy. Spośród wszystkich zgłoszeń Urząd Miasta Warszawy wybierze trzy najlepsze w kategoriach: 1. Człowiek, 2. Firma, 3. Sąsiedzi. Tradycyjnie przyznana również zostanie Nagroda im. Stefana Starzyńskiego. Swoje nagrody rozda także Towarzystwo Przyjaciół Warszawy, które wybierze najlepsze zgłoszenia w sześciu kategoriach: 1. Balkony, logia i okna 2. Ogródki przydomowe, 3. Budynki i tereny ogólnodostępne, 4. Osiedla mieszkaniowe, 5. Inne formy zieleni miejskiej, 6. „Mister Kwiatów” – za całościowe ukwiecenie budynku, oraz Nagrodę Specjalną Zarządu TPW za szczególne zasługi na rzecz konkursu. Wszyscy laureaci zostaną ogłoszeni 30 sierpnia 2015 r. podczas gali w CSW Zamek Ujazdowski.

Zgłoszenia przyjmowane są drogą elektroniczną (za pośrednictwem strony www.warszawawkwiatach.pl) i tradycyjną (na adres Zarządu Głównego TPW – pl. Zamkowy 10, 00-277 Warszawa).

Po raz drugi konkursowi towarzyszą spotkania z cyklu Centrum porad. W tym roku do udziału w Centrach porad zapraszają kuratorzy – Kwiatuchi, duet artystyczny, specjalizujący się w działaniach w przestrzeni publicznej. Na wszystkie wydarzenia w ramach cyklu wstęp jest wolny. Najbliższe spotkanie, pod hasłem „Zjedz miasto” odbędzie się 27 czerwca (godz. 12:00, Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego, Al. Ujazdowskie 4). Prowadzący pokażą, które z wielu roślin występujących na zielonych obszarach Warszawy są jadalne i jak przyrządzić z nich sałatki i inne dania.

Organizatorami konkursu są Towarzystwo Przyjaciół Warszawy i Miasto Stołeczne Warszawa. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek