logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  01.02.2016

Ostatnie dni zgłoszeń dobroczynnych firm



Jeszcze do 4 lutego trwają zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”. W konkursie nagradzane są firmy w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii osobno fundacje korporacyjne.

Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach: Strategia społecznego zaangażowania, Wolontariat pracowniczy oraz Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu. Organizacje mogą zgłaszać firmy które wsparły ich działania w kategoriach: Projekt społeczny i Zaangażowanie lokalne oraz fundacje korporacyjne w kategorii: Fundacja korporacyjna – projekt społeczny.

Z badania „The Nielsen Global Survey on Corporate Social Responsibility” wynika, że spośród przeszło 30 tys. osób kupujących przez internet w 60 krajach, ponad 50 proc. z nich stwierdziło, że chętnie zapłaciłoby więcej za produkty i usługi tych firm, które angażują się w działania społeczne i środowiskowe. W Polsce jest prawie 1,8 miliona małych i średnich przedsiębiorstw i ponad 3 tysiące dużych. Zdaniem organizatorów, mogą one uczynić działania społeczne swoim atutem, wyróżniającym je na rynku.

Wśród nich nagorodzonych dotychczas przedsiębiorstw znajduje się m.in.,firma Avon, prowadząca od 7 lat kampanię społeczną „Avon Kontra Rak Piersi”, we współpracy z partnerami społecznymi i gwiazdami. Tytuł „Dobroczyńca Roku” otrzymała również firma Danone, za wieloletnią walkę z niedożywieniem dzieci pod hasłem „Podziel się posiłkiem”. Wielokrotnie nagradzana była Orange Polska i jej fundacja. Firma wspiera dzieci, społeczności lokalne i ma rozwinięty wolontariat pracowniczy.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY.

Partnerem kategorii „Fundacja korporacyjna – projekt społeczny” jest Forum Darczyńców. Konkurs wspierają: PARP, Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie, Kompendium CSR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek