logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ostatnie dni naboru do konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012
10.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ostatnie dni naboru do konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012



Pracodawcy RP w tym roku po raz drugi uhonorują firmy, które w swojej działalności kierują się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. W konkursie oceniane będą m.in. zaangażowanie społeczne firmy, dialog z pracownikami, relacje z klientami czy wpływ na środowisko. Termin zgłoszeń do drugiej edycji mija 21 maja.

Cechą charakterystyczną konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu jest jego branżowość. Jest to pierwsza inicjatywa w Polsce w ramach której firmy o tym samym profilu działalności konkurują między sobą na polu odpowiedzialnego biznesu. Stanowi również okazję do tego, aby zweryfikować poziom prowadzonej polityki CSR na tle innych firm z danej branży. Regulamin zakłada konkurowanie w sześciu kategoriach branżowych – budowlanej, finansowej, farmaceutycznej, FMCG, paliwowo-energetycznej i telekomunikacyjnej – oraz w kategorii ogólnej.

Laureatów II edycji zostaną przedstawieni podczas gali, która odbędzie się we wrześniu br. Więcej informacji o konkursie, formularz zgłoszeniowy i regulamin dostępne są tutaj.

Partnerami merytorycznymi konkursu są: Danone, GlaxoSmithKline, Hochtief Polska, PGNiG, PZU oraz TP SA. Patronat honorowy nad konkursem objęło Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek