logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ostatnie dni głosowania na e-wolontariackie akcje
27.12.2011
Tematy: Wydarzenia

Ostatnie dni głosowania na e-wolontariackie akcje



W internecie realizowanych jest mnóstwo projektów społecznych. Organizatorzy konkursu „Odkryj e-wolontariat” przedstawiają 12 najciekawszych, na które można głosować do końca roku na stronie www.e-wolontariat.pl/glosowanie.

Konkurs „Odkryj e-wolontariat” od trzech lat nagradza tych, którzy umożliwiają wolontariuszom podjęcie działań społecznych za pośrednictwem internetu. Dzięki niemu można poznać przykłady projektów, które wykorzystują możliwości nowych technologii dla dobra wspólnego, wesprzeć tych, którzy czynią dobro w internecie i pokazać innym, że można działać społecznie w każdym miejscu i czasie, z użyciem komputera czy smartphone’a.

Wśród tegorocznych finalistów znalazły się przedsięwzięcia pomagające chorym, udzielające wsparcia psychologicznego, organizujące edukację najmłodszych czy wzmacniające rozwój demokracji. Internauci mogą wziąć udział w głosowaniu internetowym i wskazać spośród 12 projektów te, które ich zdaniem
powinny otrzymać nagrodę – środki finansowe przeznaczone na dalszy rozwój projektów e-wolontariackich.

Wśród wszystkich głosujących rozlosowanych zostanie 10 zestawów upominków

Organizatorem III edycji Konkursu „Odkryj e-wolontariat” jest Fundacja Dobra Sieć, w partnerstwie z Fundacją Orange oraz Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek