logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  04.04.2013

Ostatni pocałunek liczy się tak samo jak pierwszy

Your browser does not support the video tag.


Pierwszy spacer, pierwszy pocałunek, pierwsze golenie. Te momenty są często małymi lub całkiem dużymi świętami. Jednak jeśli coś się zaczyna, musi się także kiedyś skończyć. Te ostatnie chwile, ostatnie wydarzenia czy ostatnie wykonania codziennych czynności, także wymagają pielęgnacji i uwagi.

Dualna kompozycja ujęć zdjęciowych, zgodna w duchu z nazwą kampanii medialnej „Symmetry” (Symetria), spotu przygotowanego na zlecenie brytyjskiej sieci hospicjów domowych Marie Curie Cancer Care (organizacja założona po wojnie w 1948 roku) porusza struny wrażliwości adresata. Co warte podkreślenia, reklamie daleko do taniej ckliwości – sytuacje zarysowane w spocie są naturalne i bliskie każdemu człowiekowi, który miał i ma swoje kamienie milowe w życiu. Personel Marie Curie Cancer Care cieszy się opinią bardzo czułego i umiejętnie opiekującego się chorymi na nowotwory ludźmi, co potwierdzają m.in. wpisy i podziękowania od rodzin na profilu placówki na portalu Facebook (fakt ten świadczy też o medialności i nowoczesności organizacji, która wykorzystuje kanały społecznościowe w swojej komunikacji z darczyńcami i dziennikarzami). Fragment muzyczny wykorzystany w kampanii został przygotowany specjalnie z myślą o projekcie.

Spot jest częścią akcji fundraisingowej „The Great Daffodil Appeal 2013” na rzecz hospicjów opiekujących się terminalnie chorymi seniorami na terenie Anglii (symbolem donatorów jest żonkil przypinany do odzieży, jego żółta barwa kojarzona jest z optymizmem). Materiał w wyważony sposób prowadzi odbiorców płynnym ruchem kamery przez kilka wybranych, ważnych i przełomowych wydarzeń ludzkiej egzystencji. Pojawiają się też te całkiem zwyczajne, powszednie chwile. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja DLKW Lowe.

Klamrą tematyczną jest odpowiedzialna, czuła opieka, słowo-klucz dla placówki zajmującej się osobami, którym pozostało niewiele czasu. Ta opieka, oprócz włożonego w nią serca lekarzy i pielęgniarzy, gwarantujących darmową, często domową pomoc w prozaicznych czynnościach dla chorych na raka w fazie terminalnej, potrzebuje również sprzętu i lekarstw. I właśnie na takie cele między innymi przeznaczane są pieniądze zbierane podczas akcji. Hasłem przewodnim kampanii są słowa: "Your last moments should mean as much as your first" (Twoje ostatnie chwile powinny być tak samo ważne jak te pierwsze).

Sylwia Zajdel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Symmetry
Czas:
2013.2.21 - 2013.3.21
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Marie Curie Cancer Care
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DLKW Lowe
Adresaci:
Internauci, telewidzowie
Hasło kampani:
Your last moments should mean as much as your first (Twoje ostatnie chwile powinny być tak samo ważne jak te pierwsze)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek