Do 10 marca organizatorzy Konkursu Kampania Społeczna Roku 2013 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych.
Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl. W ramach konkursu Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybierze najlepsze kampanie w 8 kategoriach:
- Kampanie organizacji pozarządowych
- Kampanie instytucji publicznych
- Kampanie lokalne
- Kampanie o tematyce zdrowotnej
- Kampanie 1%
- Kampanie firm i fundacji firm
- Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
- Akcje zaangażowane społecznie
Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2013 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerem strategicznym Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, a patronat honorowy nad konkursem objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. Partnerem wspierającym i patronującym kategorii zdrowie jest Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAA, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, CCIFP. Patronatu medialnego udzielili: TVP2, Polskie Radio Jedynka, Brief, PRoto, odpowiedzialnybines.pl, marketerplus.pl, CR Navigator, i ngo.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025