Ośmiornica na dwóch mackach ma stare buty. W innej ściska plastikową butelkę, na kolejnej zawieszone ma wiadro, a cała owinięta jest sznurem.
Najnowsza kampania organizacji Surfrider odpowiada stylowi dotychczasowych akcji publikowanych pod jej szyldem. Hasło „If is no longer useful for you, why would be for those who live in the sea?” ("Jeśli nie są ci dłużej potrzebne, to dlaczego miałby być dla stworzeń wodnych?") w połączeniu z plakatem w sposób sarkastyczny zwraca uwagę na szkodliwą działalność człowieka. Bezpośredni zwrot do odbiorcy zmusza do wewnętrznego rachunku sumienia oraz zastanowienia się, co oglądający plakat robił dotychczas ze swoimi śmieciami.
Michał Kaczmarek
Nazwa kampanii:
Octopus
Czas:
2013.4.4 - 2013.4.4
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Surfrider
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Script
Adresaci:
Osoby mieszkające w pobliżu morza
Hasło kampani:
If is no longer useful for you, why would be for those who live in the sea? (Jeśli nie są ci dłużej potrzebne, to dlaczego miałby być dla stworzeń wodnych?)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!